Aplikacje na każdą okazję
Wybierz których potrzebujesz teraz. Dodaj kolejne w dowolnym momencie.
Aplikacje dla Stron WWW
Aplikacje do Zarządzania Sprzedażą
Aplikacje Finansowe
Aplikacje Strategiczne
Aplikacje do Zarządzania Produkcją
Aplikacje do Zarzadzania Kadrami
Aplikacje Marketingowe
Przykładowe aplikacje Mobilne kompatybilne z Odoo
Aplikacje Odoo gotowe, by wspierać Twój biznes
KONSOLE
Nie trać z oczu pełnego obrazu Twojego biznesu
Otrzymaj dostęp do całościowego podsumowania stanu Twojej firmy
Stwórz swój Pulpit Odoo - moduł raportowy, w którym zgromadzisz wybrane wykresy i tabele, obrazujące stan Twojej firmy. Możesz przypinać do niego raporty, które stworzysz w dowolnej aplikacji Odoo - wystarczy, że zaznaczysz je jako ulubione. Od teraz, Twoja firma nie będzie miała przed Tobą żadnych tajemnic!
Po stworzeniu raportów w poszczególnych aplikacjach Odoo, możesz grupować je, wykorzystując wbudowane filtry. Żaden z nich nie spełnia Twoich wymagań? To nie problem - stwórz nowy filtr i gromadź tylko te informacje, których potrzebujesz. Wygenerowanych w Odoo filtrów możesz używać w dowolnej aplikacji lub do porównywania Twoich raportów.
PRODUKTYWNOŚĆ
Optymalizuj wydajność pracy dzięki listom zadań i notatkom
Osiągaj cele łatwiej niż kiedykolwiek dzięki indywidualnemu planowaniu pracy
Zorganizuj swoją pracę jeszcze lepiej, dzięki listom zadań i notatkom w aplikacji Odoo. Rozplanuj wszystko - od zadań osobistych po deadliny dla wspólnych projektów. Zwiększ efektywność pracy Twoich podwładnych dostarczając im z Odoo właściwych narzędzi do ustalania priorytetów, dzielenia się pomysłami i nowych możliwości zdalnej współpracy.
Z Odoo stworzysz listy obowiązków online w wybranym formacie. Szybko przydzielisz zadania, wyznaczysz terminy i podzielisz pracę na wygodne etapy. Ułatwisz wykonywania zadań swoim pracownikom - nadasz im priorytety i pogrupujesz je, przydzielając wybrane kolory. Wykorzystany w aplikacji Odoo widok kafelkowy i prosta organizacja ekranu gwarantują czytelny podgląd całej sytuacji i ułatwiają przechodzenie do kolejnych etapów pracy.
LUNCH
Aby przerwa w pracy się nie przedłużała
Moduł do organizowania posiłku w czasie pracy
Zamawiasz kanapki, pizzę czy inne przekąski i posiłki od zewnętrznych dostawców? Chcesz smacznym jedzeniem zwiększyć atrakcyjność pracy i poprawić morale zespołu? Odoo Ci w tym pomoże!
Nie trać czasu na zarządzanie zamówieniami, które staje się coraz trudniejsze wraz ze wzrostem liczby pracowników i rozwojem Twojej firmy. Skorzystaj z modułu Lunch w Odoo, który został opracowany by ułatwić Ci zamawianie i zapewnić pracownikom większe możliwości dokonania wyboru posiłku.
Moduł Lunch w Odoo oferuje możliwość wprowadzenia do systemu dostawców posiłków wraz z menu, umożliwia tworzenie ostrzeżeń i pozwala złożyć szybkie zamówienie w oparciu o zebrane preferencje pracowników. Jeśli chcesz oszczędzić swojej załodze codziennej dyskusji o tym, co gdzie zamówić, kto dzwoni i jak się rozliczamy - ten moduł Odoo jest dla Ciebie.
NAPRAWY
Zapanuj nad zgłoszonymi awariami i zorganizuj sprawną obsługę gwarancyjną
Jeśli to nie jest zepsute, nie należy tego naprawiać. A jeśli się zepsuje...
Moduł naprawy w Odoo gromadzi w jednym miejscu wszystkie informacje na temat serwisowania produktów. Oferuje on możliwości takie jak dodawanie i usuwanie produktów z listy napraw, wpływ napraw na stan magazynowy, fakturowanie części i robocizny, obsługę gwarancji, raport zapytań dotyczących napraw. Umożliwia robienie notatek dla techników i Klientów końcowych. Odoo znacznie przyspiesza rozpatrywanie wniosków gwarancyjnych.
RESTAURACJA
Spędzaj mniej czasu na zapleczu, a więcej z Gośćmi!
Widok z lotu ptaka na Twoją restaurację
Moduł Restauracja w Odoo umożliwia szybki i intuicyjny podgląd zamówień poszczególnych stolików w restauracji i przerzucanie pięter lub pomieszczeń.
Plan sali w module Odoo Restauracja wskaże Ci dokładnie gdzie znajdują się Twoi Klienci i które stoliki są wolne. Pokaże, kto czeka na posiłek i jak dużo miejsc jest jeszcze wolnych.
W pełni modyfikowalny plan pomieszczeń
Obsługa wielu punktów sprzedaży
Plan sali w pełni opcjonalny
Możliwość konfiguracji z poziomu punktu sprzedaży
Kompatybilne z dowolnym urządzeniem
Nie potrzeba instalacji ani specjalistycznych oprogramowań
Tablety
Laptopy
Komputery Stacjonarne
Urządzenia Przemysłowe
Zintegrowane zarządzanie magazynem
Aplikacja Odoo Restauracja daje kontrolę magazynu w czasie rzeczywistym i przedstawia szczegółowe, dokładne prognozy zapotrzebowania. Aplikacja w pełni zintegrowana z modułem Odoo Magazyn, dzięki czemu na bieżąco możesz obserwować zużycie poszczególnych produktów i planować z wyprzedzeniem zakupy.
Dodatkowo, moduł jest zintegrowany z Odoo eCommerce. Nie będziesz już potrzebować osobnych magazynów dla sklepu internetowego i restauracji i zyskasz możliwość stworzenia prawdziwie wielokanałowej dystrybucji.
KALENDARZ
Wypełnij swój czas pracy bez wysiłku
Samoobsługowy system rezerwacji, działający całodobowo 7 dni w tygodniu
Zadbaj o wygodę Twoich klientów i pozwól im samodzielnie umawiać spotkania - nawet poza godzinami Twojej pracy! Odoo umożliwi im wpisanie spotkania bezpośrednio do kalendarza Twojego oraz Twoich pracowników. Przypnij swoją listę spotkań do Twojej strony internetowej, w stopce swojego maila lub na koncie społecznościowym i obserwuj, jak Twój kalendarz się wypełnia.
CRM
Zrób więcej w krótszym czasie
Doskonałe narzędzia = Szczęśliwi ludzie
Planuj działania z Odoo w oparciu o swoje skrypty sprzedażowe: telefony, spotkania, mailing i oferty. Otrzymuj wszystkie informacje, których potrzebujesz, dokładnie na czas. Otrzymuj od oprogramowania Odoo informacje o odwiedzonych zakładkach na stronie, otrzymanych wiadomościach i wiele innych.
SKLEP INTERNETOWY
Twórz spersonalizowane strony produktów w kilka sekund
Z Odoo bez wysiłku stworzysz indywidualne projekty stron produktów by przedstawić je w wyjątkowy sposób.
Przeciągnij i upuść elementy w wybranym miejscu, tworząc niepowtarzalną witrynę wystawową Twojego internetowego sklepu.
Dodawaj cechy produktów takie jak kolor, rozmiar czy styl, ułatwiając klientom odnalezienie tego, czego szukają.
Z Odoo zawsze z łatwością edytujesz swoje produkty. Bez problemu zmienisz także ich wygląd by przedstawić je w sposób, jaki aktualnie uznasz za najlepszy.
MARKETING E-MAILOWY
Zacznij od zera, lub wybierz jeden z gotowych szablonów
Buduj niesamowite kampanie
Z Odoo zaprojektujesz efektywną kampanię mailową, która odbije się szerokim echem wśród Twoich odbiorców. Co ważne, by to zrobić, nie potrzebujesz żadnych umiejętności informatycznych!
Zdobądź pełną kontrolę nad zawartością Twoich wiadomości i ich wyglądem dzięki intuicyjnemu i łatwemu w obsłudze oprogramowaniu Odoo.
Nie masz ochoty projektować Newsletterów samodzielnie? Żaden problem. Po prostu wybierz jeden z naszych wielu szablonów dostępnych w Odoo, dostosuj i go do swoich potrzeb! Dodaj wybraną treść i ilustracje. Tyle wystarczy, żeby rozpoczynać kampanię e-mailową z Odoo!
Tworzenie e-maili z Odoo jest banalnie proste. Wybierz elementy i upuść je dokładnie tam, gdzie chcesz by się wyświetliły w mailu. To wszystko! Możesz jego zawartość tytułami, aktywnymi przyciskami, linkami do mediów społecznościowych i wieloma innymi. Z Odoo - tylko jednym kliknięciem.
MAGAZYN
Zorganizuj swój magazyn lepiej dzięki inteligentnej duplikacji rekordów
Popraw wydajność i oszczędź sobie pracy
Wykorzystaj najskuteczniejsza metodę zwiększenia efektywności swoich wewnątrzfirmowych operacji. Podwójne rekordy w Odoo nie potrzebują obsługi wejścia - wyjścia stanów magazynowych. Zamiast tego, wszystkie operacje odbywają się poprzez przenoszenie stanu pomiędzy lokacjami. Zarządzanie magazynem z Odoo jest niezwykle proste z dowolnego urządzenia.
FAKTURY
Twórz dokumenty automatycznie, na podstawie zamówień, dostaw, kontraktów, lub czasu i materiałów
Zmieniaj oferty w faktury bez wysiłku
Generuj faktury z łatwością na podstawie ofert wysłanych do klientów.
Wysyłaj profesjonalnie wyglądające faktury do swoich klientów jednym kliknięciem.
Automatycznie wysyłaj je mailem jako załącznik PDF lub drukuj i wysyłaj pocztą
Otrzymuj płatności szybciej
Płatności online i automatyczne przypomnienia.
Przyjmuj płatności Paypal, Ingenico, Buckaroo, Stripe, Authorize.net, Atos Worldline, lub Adyen. Pozbądź się problemu z wysyłaniem upomnień do nieuregulowanych płatności. Odoo wyśle automatyczne przypomnienia - wystarczy, że je skonfigurujesz. Dzięki temu ściągniesz płatności szybko i bez wysiłku.
PUNKTY SPRZEDAŻY
Wszystko czego potrzebuje sklep
Punkty Sprzedaży w Odoo są oparte o prosty interfejs, który może z łatwością wykorzystać każda firma prowadząca sprzedaż detaliczną. Ze względu na ogromną elastyczność, możesz skonfigurować swój moduł w Odoo tak, by idealnie odpowiadał Twoim potrzebom.
Online lub offline
Punkt Sprzedaży Odoo pozostaje niezawodny, nawet jeśli nie masz połączenia z internetem. Skonfiguruj nowy sklepy szybko i łatwo za pomocą połączenia internetowego. Następnie korzystaj ze swojego punktu sprzedaży wszędzie i zawsze - nawet offline.
Połączenie z internetem wymagane jest do uruchomienia Punktu Sprzedaży Odoo, jednak moduł pozostanie operacyjney nawet po całkowitym odłączeniu od sieci.
Integracje
Punkt Sprzedaży Odoo może obsługiwać każdą kompatybilną kasę zgodną z EPSON. Może także drukować na dowolnej drukarce kompatybilnej z przeglądarką internetową. Obejmuje to większość drukarek atramentowych, laserowych i termicznych, podłączonych przez USB lub przez sieć.
Zalecamy korzystanie z PosBox w celu łatwiejszej konfiguracji i szybszego drukowania.
PROJEKTY
To co lubisz, tak jak lubisz
Nowoczesny Interfejs
ORGANIZUJ
W prosty sposób przeciągaj i upuszczaj elementy, aby łatwo grupować zadania na właściwym etapie.
WYZNACZAJ TERMINY
Łatwo sprawdź plany innych członków zespołu i reorganizuj pracę, by zmieścić się w terminach.
PLANUJ
Bądź na bieżąco z terminami i postępami prac nad projektami, dzięki przejrzystemu wyglądowi podsumowania.
ANALIZUJ
Zyskaj pełny obraz całości wykonywanych prac i stanu poszczególnych zadań. Lepiej zaplanuj wykonywanie następnych projektów z Odoo.
Przewiduj przyszłe zapotrzebowanie
Zyskaj przejrzyste informacje na temat efektywności i dostępności pracowników.
Z Odoo wygodnie przydzielisz zespoły i pracowników do poszczególnych zadań, biorąc pod uwagę zgłoszone urlopy i zwolnienia. Dzięki prognozom opartym na danych z projektów dotychczasowych, z większą dokładnością zaplanujesz z wyprzedzeniem kolejne projekty. Zwiększysz zyski, zestawiając deklaracje i prognozy pracowników z realnymi podsumowaniami wykonanych zadań, wygenerowanymi przez Odoo.
ZAKUPY
Automatycznie wysyłaj zamówienia do dostawców w oparciu o stan magazynowy
Zautomatyzuj procesy zakupowe w firmie
Popraw efektywność transakcji zakupowych i zarządzania magazynem dzięki regułom zakupowym Odoo, bazującym na stanach magazynowych, regułach logistycznych, zamówieniach, prognozach zamówień produkcyjnych i innych. Wybierz różne metody uzupełniania zasobów dla każdego produktu, bazujące na Twojej strategii produkcji i wysyłki.
Doskonałe ceny prowadzą do wyższej sprzedaży
Z pomocą Odoo projektuj, wprowadzaj i dostosowuj swoją strategię cenową by maksymalizować zyski.
Używaj reguł cenowych aby łatwo konstruować indywidualne cenniki dla Klientów
Przekonuj Klientów by kupowali u Ciebie więcej dzięki promocjom i kuponom rabatowym
KARTY PRACY
Utrzymaj kontrolę nad projektami i zarządzaj czasem pracy pracowników, wykorzystując wygodny
interfejs Odoo
Zarządzaj pracą swoją i swoich pracowników
Śledź postępy swojego zespołu
Zobrazuj postępy zespołu w każdym projekcie i zadaniu. W Odoo, śledzenie oczekiwanego czasu realizacji, faktycznego czasu pracy i dostosowywanie terminów jest niezwykle proste.
Kontroluj rentowność projektów
Zyskaj bezpośredni podgląd płatnego czasu pracy. Śledź wszystkie przydzielone do zadań zasoby i monitoruj wynikające z nich obiektywne zyski lub straty.
Fakturuj kolejne etapy projektów
Generuj automatycznie jednorazowe lub okresowe faktury, bazujące na zapisanych w systemie czasach pracy i przydzielonych zasobach.
KONFIGURATOR STRON WWW
Zapomnij o k<>dzie!
Po prostu przeciągnij i upuść elementy na właściwym miejscu.
Zyskaj wszystkie niezbędne funkcjonalności strony internetowej w gotowej formie Odoo.
Stwórz stronę, a później dodawaj kolejne elementy wraz z rozwojem firmy. Odoo pozwala Ci stworzyć zakładki takie, jak praca, sklep internetowy, portal dla klientów, wydarzenia, blog firmowy. Pomoże Ci także wykreować wezwanie do działania, newsletter, i wiele innych.
Twoja marka - Twoja strona
Stwórz stronę, która automatycznie dopasuje się do stylu i wizerunku Twojej marki!
Dobrze wiemy, że wizerunek jest kluczowy dla sukcesu biznesowego. Odoo dostarczy Ci narzędzia, dzięki którym bez trudu go stworzysz lub poprawisz.
ANKIETY
W łatwy sposób twórz eleganckie formularze
Zaprojektuj, udostępnij i przeanalizuj je w trzech prostych krokach.
Zaprojektuj i przetestuj swoją ankietę
Twórz przyjazne i czytelne formularze ankiet bez trudu, dzięki intuicyjnej metodzie budowania z gotowych bloków Odoo. Od razu wiesz, jak Twoja ankieta będzie wyglądać, a jej zawartość zmodyfikujesz w dowolnym momencie.
Udostępnij i zbieraj dane
Udostępnij swoją ankietę od razu, korzystając z wbudowanego w Odoo systemu udostępniania. Powiadom klientów o swojej ankiecie kilkoma kliknięciami.
Analizuj odpowiedzi
Synchronizację wyników z bazą danych, Odoo załatwia automatycznie! Zbieraj i przeglądaj wyniki w czasie rzeczywistym.
Korzystaj z wyników od razu
Użyj swoich ankiet by wzmocnić strategię i poprawić efektywność biznesu. Bez długiego oczekiwania na wyniki!
Proste i intuicyjne,
od projektu po analizę
Zbieranie danych już nie jest czasochłonne!
Proste od początku, dzięki wyjątkowo przyjaznemu użytkownikowi interfejsowi, Ankiety Odoo pozwalają Ci tworzyć i edytować ankiety bez wysiłku. Reaguj na swoje potrzeby marketingowe i dostarczaj danych do analizy w dowolnym czasie. Uruchom statystyki, zmierz poziomy reakcji, eksportuj raporty kilkoma kliknięciami. Skup się na analizie jakościowej i ilościowej, a dane pozwól zgromadzić modułowi Odoo za Ciebie.
WYDARZENIA
Zorganizuj wydarzenie, które odbije się szerokim echem wśród Twoich odbiorców
Kompleksowa platforma do zarządzania wydarzeniami, mogąca bez przeszkód obsłużyć okazje dowolnego rodzaju i nieograniczonej skali. Wydarzenia Odoo zapewnia wszystkie przydatne organizatorom narzędzia, od planowania i organizacji, poprzez sprzedaż biletów, aż po promocję i reklamę.
Konferencje
Webinaria
Festiwale
szkolenia
imprezy charytatywne
wystawy
Organizuj kalendarz i zarządzaj występami
Skoordynuj wszystkie elementy wydarzenia z latwością
Dodaj formularz zgłoszeniowy dla chętnych do wystąpienia na każdej zakładce swojej strony i pozwól użytkownikom współtworzyć Event. Zorganizuj automatyczny proces akceptacji zgloszeń i układaj kolejność wystąpień w ciągu kilku minut.
Automatycznie wyświetl agendę swojego wydarzenia w czytelnej i estetycznej formie bezpośrednio na swojej stronie internetowej. Pozwól odwiedzającym w prosty sposób przeglądać jej całość, lub filtrować według dat, miejsc, tagów czy autorów.
SLAJDY
Udostępnij treści odbiorcom
Ułatw dotarcie do treści, ktore najbardziej chcesz pokazać.
Dzięki Odoo Slides, masz wiele sposobów by podzielić się prezentacjami czy filmami w mediach społecznościowych, mailem, lub nawet przypinając treść bezpośrednio do innej strony.
BLOG
Rozbuduj swoją strategię marketingową
Skup się na tworzeniu treści, zapomnij o uciążliwym zapleczu programowym.
Po prostu usiądź i zacznij pisać. Odoo Blog pozwoli Ci zacząć od razu. Nasz prosty system przeciągnij i upuść pozwoli Ci zbudować atrakcyjnie wyglądającego bloga z gotowych elementów i przyjaznego urządzeniom mobilnym, bez napisania nawet linijki kodu!
FORUM
Co możesz osiągnąć dzięki Odoo Forum?
Ściągnij na stronę większy ruch
Dyskusje są indeksowane i możliwe do odnalezienia bezpośrednio w wyszukiwarce internetowej
Wybij się na większej liczbie słów kluczowych i popraw wyniki swojego pozycjonowania dzięki świeżej treści tworzonej przez użytkowników każdego dnia. Wyszukiwarki takie jak Google zawsze nagradzają strony, które regularnie tworzą unikalne treści.
Dostosuj się do potrzeb użytkowników
Wyszukuj i wykorzystuj najgorętsze tematy.
Bądź na bieżąco z potrzebami i życzeniami Twoich Klientow dzięki śledzeniu najwyżej ocenianych, najczęściej przeglądanych i udostępnianych tematów. Forum jest zintegrowane z Google Analytics aby ułatwić Ci śledzenie polubień i udostępnień nawet poza Twoją stroną!
Twórz własną bibliotekę wypowiedzi
Wykorzystuj najbardziej widowiskowe wypowiedzi z forum
Zmieniaj najlepsze odpowiedzi w teksty oficjalne jednym kliknieciem.
Dostarczaj odwiedzającym informacje, których potrzebują
Zachęcaj do współpracy i inspiruj widowiskowe dyskusje
Przedstaw swoją stronę jako wiarygodne źródło informacji i rozwiązuj problemy odwiedzających dostarczając im informacji których potrzebują. Upewnij się, że wszyscy uczestnicy dyskusji odnoszą korzyść dzięki czytaniu odpowiedzi i zostań uznanym ekspertem w swojej branży. Pozwól im zanieść wiadomość o Tobie w świat.
CZAT NA ŻYWO
Zrób to na żywo!
Zmień więcej odwiedzających w Klientów
Dyskutuj online z Klientami i odwiedzającymi Twoja stronę w czasie rzeczywistym.
Zapomnij o osobnym serwerze czat - wszystko odbywa się w ramach Twojej strony.
Dostarcz odwiedzającym informacje w szybki i prosty sposób - bezpośrednia rozmowa z Klientami na Twojej stronie nigdy nie była prostsza.
Wybieraj swoich rozmówców
Otwórz bezpośredni czat z wybranymi odbiorcami
Filtruj rozmówców według krajów i zapewnij lepszą obsługę zwracając się do Klientów w odpowiednim języku i tonie.
REKRUTACJA
Zarządzaj swoim procesem rekrutacji
Dopasowuj zgłoszenia kandydatów do wakatów.
Opublikuj swoją internetową tablicę ofert pracy, promuj ją w internecie i z łatwością śledź składane aplikacje. Śledź każdego z kandydatów i buduj bazę danych umiejętności i profili z indeksowalną dokumentacja. Nie musisz już zlecać rekrutacji na zewnątrz - załatwisz wszystko we własnym zakresie, w prosty i profesjonalny sposób.
Śledź swoje oferty pracy z telefonu
Nowy adres mailowy jest automatycznie przydzielany do każdej oferty pracy aby ukierunkować cały ruch z dowolnego źródła do odpowiedniego wakatu.
Bez względu na to, czy aplikacja skladana jest za pomocą formularza, czy wysyłana mailem, otrzymasz kompleksowe podsumowania, posegregowane dokumenty i możliwość wysłania automatycznej lub spersonalizowanej odpowiedzi za pomocą jednego kliknięcia.
FLOTA
Zarządzanie flotą nareszcie stało się proste
Zarządzaj swoimi pojazdami, kontraktami, kosztami, ubezpieczeniami i przydziałami bez wysiłku.
Nie potrzebujesz już zadnego specjalistycznego systemu śledzacego pojazdy firmowe - dzięki aplikacji komórkowej Odoo możesz nadzorować swoją flotę kilkoma prostymi kliknięciami. Zarządzaj wszystkim z pomocą intuicyjnego systemu administracyjnego - tankowania, zestawienia kosztów i wiele innych funkcji potrzebnych by organizować pracę kierowców znajdziesz zebrane w jednym miejscu.
URLOPY
Zarządzaj zwolnieniami i nieobecnością pracowników
Zarządzaj urlopami pracowników
Bądź na bieżąco ze zwolnieniami poszczególnych pracowników
Śledź zwolnienia wykorzystywane przez każdego pracownika. Zatrudnieni wprowadzają wnioski urlopowe, menadżerowie akceptują je i zatwierdzają w kilku kliknięciach. Ilość wykorzystanych dni jest zapisywana i podliczana automatycznie.
Menadżerowie zyskują podgląd dni wolnych całego zespołu, dzięki czemu mogą sprawniej zarządzać swoim działem i z łatwością planować podział obowiązków z uwzględnieniem nieobecności poszczególnych podwładnych.
Zatwierdzaj lub odrzucaj wnioski urlopowe
Ułatw sobie podejmowanie decyzji ważnych dla Twoich podwładnych.
Pozwól swoim pracownikom samodzielnie wprowadzać wnioski urlopowe, będąc informowany mailowo o każdym zapytaniu. Decyduj o przyjęciu lub odrzuceniu i z łatwością przesyłaj wyjaśnienie decyzji, jeśli uznasz to za uzasadnione.
Otrzymuj raporty i planuj z wyprzedzeniem
Proste narzędzie do generowania podsumowań
Generuj raporty jednym kliknięciem, zawierające szczegóły każdego typu wniosków urlopowych, pracowników, działów, a nawet całej firmy. Otrzymuj statystyki zwolnień i planuj z wyprzedzeniem, aby zapewnić utrzymanie maksymalnej efektywności pomimo urlopów poszczególnych specjalistów.
KADRY
Efektywnie zarządzaj swoją załogą
Scentralizuj całość informacji kadrowych firmy.
Wystarczy jeden rzut oka, aby sprawdzić wszystkie istotne informacje o każdym z działów firmy. Ogranicz widoczność informacji wrażliwych jedynie do pracowników kadr, lub udostępnij inne wszystkim pracownikom by zyskali lepszą świadomość sytuacji w firmie. Otrzymuj powiadomienia mailowe o wnioskach urlopowych, wnioskach o przydzielenie dodatkowych zasobów ludzkich, sugestiach przeniesienia lub awansu, a także zgłoszeniach kandydatów do pracy.
PRODUKCJA
Wszystkie zadania i procesy produkcyjne w jednym miejscu
Nowoczesne rozwiązanie starego problemu
Nigdy więcej pośpiechu
Dokładne planowanie oparte ściśle na mierzonym na bieżąco czasie produkcji.
Wszystko w jednym miejscu
W pełni zintegrowane planowanie zapotrzebowania, zarządzanie jakością, konserwacją i cyklem życia produktu
Komunikacja w czasie rzeczywistym
Wyświetlaj pracownikom komunikaty i ostrzeżenia w trakcie pracy.
Automatyzacja u samej podstawy
Zbieraj dane automatycznie ze swoich urządzeń dzięki wszechstronnemu API.
Panel kontrolny linii produkcyjnej
Śledź czas
\Wyświetlaj karty pracy
Rejestruj produkcję
Zintegruj kontrolę jakości
Otrzymuj ostrzeżenia o nieprawidłowościach
Zapis numerów seryjnych produktów i opakowań zbiorczych
WYDATKI
Koniec z gubieniem rachunków
Wgrywaj wszystkie rachunki bezpośrednio do spisu wydatków.
Oszczędź czas dzięki raportom wydatków
Wszystko w jednym miejscu
Zarządzanie codziennymi wydatkami Twoich pracowników nigdy nie było prostsze. Bez względu na to, czy są to wydatki w delegacji, zakup materiałów biurowych, czy jakiekolwiek wydatki służbowe podwładnych, zyskaj dostęp do kompletnego zestawienia rachunków i wniosków zakupowych w ramach interfejsu Odoo Wydatki. Twórz, zatwierdzaj lub odrzucaj je jednym kliknięciem. Nie musisz już inwestować w wyspecjalizowane oprogramowanie do przechowywania spisu wydatków - wszystko może być wykonane w ramach jednej aplikacji.
WYPOSAŻENIE
Zautomatyzuj konserwację zachowawczą
i utrzymaj produkcję w toku.
Odoo przeprowadza obliczenia statystyczne oparte na standardach naukowych, by pomóc Ci w planowaniu serwisów i prac konserwacyjnych, włącznie z planowaniem napraw międzyawaryjnych (MTBF), napraw niepilnych (MTTR) i przewidywaniem prawdopodobnego terminu następnej awarii. Wszystko to, by pomóc Tobie w automatyzacji procesu konserwacji wyposażenia i planowaniu prac serwisowych.
Organizuj zgłoszenia serwisowe
dzięki doskonałemu podglądowi komunikatów i kalendarza.
Z łatwością śledź postępy napraw dzięki intuicyjnemu podglądowi. Korzystaj z kalendarza serwisowego by organizować pracę. Twój zespół pokocha szybkie i proste zgłaszanie zapotrzebowania i raportowanie postępów metodą przeciągnij i upuść.
DYSKUSJA
Popraw komunikację wewnątrz zespołu.
Nawiązuj konwersacje z kolegami z pracy
Kieruj dyskusją pomiędzy pracownikami i menadżerami z wszystkich działów i poziomów swojej firmy. Zyskaj podgląd poruszanych w dyskusjach tematów i otrzymuj powiadomienia o nowych wpisach w interesujących Cię rozmowach.
Helpdesk
Zorganizuj swoje zgłoszenia tak, jak chcesz, z niesamowitym widokiem kanban.
Obserwuj, kategoryzuj i rozwiązuj problemy klientów.
-
Uzyskaj natychmiastowy przegląd obciążenia swojego zespołu i sprawdź status zgłoszenia na podstawie niestandardowych dostosowanych zasad SLA.
-
Automatyzuj wiadomości e-mail lub akcje na różnych etapach rozliczania zgłoszeń.
-
Zdefiniuj dynamiczne szablony wiadomości e-mail, aby zautomatyzować najczęściej używane odpowiedzi.
-
Wysyłaj informacje do swojego menedżera jednym kliknięciem.
-
Zaproś ekspertów do dyskusji na żywo.
-
Korzystaj z czatu na żywo, aby uzyskać natychmiastowe odpowiedzi.
WYDATKI
Koniec z gubieniem rachunków
Wgrywaj wszystkie rachunki bezpośrednio do spisu wydatków.
Oszczędź czas dzięki raportom wydatków
Wszystko w jednym miejscu
Zarządzanie codziennymi wydatkami Twoich pracowników nigdy nie było prostsze. Bez względu na to, czy są to wydatki w delegacji, zakup materiałów biurowych, czy jakiekolwiek wydatki służbowe podwładnych, zyskaj dostęp do kompletnego zestawienia rachunków i wniosków zakupowych w ramach interfejsu Odoo Wydatki. Twórz, zatwierdzaj lub odrzucaj je jednym kliknięciem. Nie musisz już inwestować w wyspecjalizowane oprogramowanie do przechowywania spisu wydatków - wszystko może być wykonane w ramach jednej aplikacji.
DOKUMENTY
Zaoszczędź czas i środki
Udostępniaj, wysyłaj, archiwizuj
Zostań firmą, która nie tonie w papierkowej robocie. Generuj rachunki, wysyłaj faktury, dziel się wewnętrznymi dokumentami i archiwuzuj te, których obecnie nie potrzebujesz.
Szybciej przygotuj dokumentację
Nie musisz przegrzebywać się przez stos papierów by dotrzeć do tego, co naprawdę ważne. Wszystkie dokumenty są skatalogowane i oczekują na Twój wirtualny podpis czy zatwierdzenie.
Działaj ekologicznie
Przygotuj umowy, upuszczając na nie bloki gotowe do wypełnienia przez strony. Śledź status wszystkich wysłanych dokumentów - oszczęszaj czas i środki dotychczas przeznaczane na kopiowanie, drukowanie czy wysyłanie faktur pocztą.
Wyeliminuj ryzyko
Wszelkie działania wykonywane w dokumencie są szyfrowane tak, by zapewnić jego niezmienność. Raport z dziennika przeprowadzanych działań jest dostępny dla każdej strony w dowolnym momencie. Dokumenty podpisywane przy pomocy ePodpisu są zgodnie z rozporządzeniem UE 910/2014 (eIDAS) oraz US ESIGN Act i akceptowane w większości państw.
FIELDSERVICE DLA PRODUKCJI
Podpisuj i zatwierdzaj dokumenty online
Szybciej przygotuj dokumentację
Zorganizuj swoją pracę w jednej czytelnej aplikacji. Utwórz ofertę, dostarcz faktury i zarządzaj statusem najmu kilkoma kliknięciami myszki.
Dostęp do danych w czasie rzeczywistym
Otrzymaj dostęp do danych dotyczących wynajmowanych przez Ciebe przedmiotów czy nieruchomości w czasie rzeczywistym. Zarządzaj ich dostępnością w zależności od przeprowadzanych prac remontowych czy konserwacyjnych.
Twórz profesjonalne oferty cenowe
Podkreśl najważniejsze zalety oferowanych przez Ciebie przedmiotów i wynajmij je po korzystnej cenie. Zaoferuj swoim klientom różne opcje i pomóż znaleźć tę, której potrzebują.
Księgowość
Skorzystaj z narzędzi, dzięki którym rozwiniesz swój biznes
Zarabiaj szybciej
Twórz i wysyłaj profesjonalne faktury i odbieraj płatności online. Jednym kliknięciem myszki wysyłaj powiadomienia do swoich dłużników. Automatycznie twórz faktury na podstawie zamówień sprzedaży, dostawy czy w oparciu o wystawione rachunki.
Twórz czytelne raporty
Sporządzaj plany rozwoju i przeprowadzaj finasowe analizy biznesowe w oparciu o czytelne raporty. Edytuj je w kilka sekund, porównuj dowolne dane, by otrzymać jeszcze dokładniejsze statystyki.
Synchronizacja banku
Automatycznie synchronizuj aktualne wyciągi bankowe.
Fakturowanie
Twórz czytelne i profesjonalne rachunki, zarządzaj powtarzającymi się fakturami i łatwo śledź status płatności.
Zarządzaj rachunkami i wydatkami
Kontroluj faktury od dostawców i uzyskaj jasną prognozę przyszłych rachunków do zapłaty.
WYNAJEM
Cały proces najmu w jednym miejscu
Od Oferty do faktury - kompleksowe zarządzanie najmem
Zorganizuj swoją pracę w jednej czytelnej aplikacji. Utwórz ofertę, dostarcz faktury i zarządzaj statusem najmu kilkoma kliknięciami myszki.
Dostęp do danych w czasie rzeczywistym
Otrzymaj dostęp do danych dotyczących wynajmowanych przez Ciebe przedmiotów czy nieruchomości w czasie rzeczywistym. Zarządzaj ich dostępnością w zależności od przeprowadzanych prac remontowych czy konserwacyjnych.
Twórz profesjonalne oferty cenowe
Podkreśl najważniejsze zalety oferowanych przez Ciebie przedmiotów i wynajmij je po korzystnej cenie. Zaoferuj swoim klientom różne opcje i pomóż znaleźć tę, której potrzebują.
OBECNOŚĆ
Pełna kontrola nad czasem pracy załogi
Każda sekunda czasu pracy zarejestrowana
Dzięki modułowi Obecność zyskujesz pełny rejestr czasu pracy (RCP) wszystkich pracowników firmy. Rozpoczęcie czasu pracy jeszcze nigdy nie było tak proste - wystarczy jedno kliknięcie w systemie, zeskanowanie kodu kreskowego w dowolnym czytniku, lub nawet sczytanie linii papilarnych albo siatkówki.
Kilka sekund w najwygodniejszej w Twojej sytuacji formie zapewni Ci pełny nadzór nad dokładnym czasem pracy poszczególnych członków zespołu - zestawienie zliczonych godzin roboczych dla każdej osoby, z dokładnością do sekundy, będziesz mieć zawsze na wyciągnięcie ręki.